یه دوست داشتم (البته هنوز دارم) که زور زیادی داشت . قشنگ میدونست باید از کجا بزنه تا درد بگیره . یه بار بهم گفت بعضی از دردا لذت بخشن ! گفتم مگه میشه ؟ همون لحظه با یه مشت زد روی ران پای راستم . خیلی درد داشت ولی داشتم میخندیدم . یه چند تا فحش بهش دادم و گفتم خیلی درد داشت ! پرسید پس برای چی میخندی ؟ گفتم نمیدونم !

بهش گفتم چون این مکالمه بین ما اتفاق افتاده من خندیدم . به یکی دیگه بزنی نمیخنده ! گفت مشکلی نداره امتحان کنیم . همینکه داشتیم میرفتیم یکی دیگه از بچه ها رو یهویی با همون ضربه غافل گیر کرد . از چهره اش مشخص بود داره درد میکشه ولی داشت میخندید...


یه چند سالی میشه از این قضایا گذشته ولی واقعا به این نتیجه رسیدم که بعضی از درد ها لذت بخشن . مثل همون ضربه ، مثل شب بیدار موندن کد زدن ، مثل استرس کشیدن برای رسیدن به ددلاین پروژه  و ...


ولی بعضی چیزا که میدونی برات خوبن آزارت میدن

مشکل همینه ...

ببینیم چی پیش میاد . خدا کریمه